Kadra kursy
Małgorzata Silny – KIEROWNIK STUDIÓW
Pedagog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, nauczyciel akademiki na uczelniach pedagogicznych, autorka wielu publikacji, koordynatorka ogólnopolskich projektów, trener umiejętności psychospołecznych.
Dr Agnieszka Nomejko
Doktor nauk społecznych w dziedzinie psychologii, seksuolog kliniczny, praktykująca psychoterapeutka poznawczo-behawioralną. Studia magisterskie i doktorskie ukończyła w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Absolwentka studiów podyplomowych „Pomoc psychologiczna w dziedzinie seksuologii” i Szkoły Psychoterapii Poznawczo – Behawioralnej. Pracownik naukowo-dydaktyczny Katedry Psychologii Klinicznej i Zdrowia Instytutu Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Autorka artykułów naukowych i kierownik projektów badawczych.
Hanna Żaczek-Wróblewska
Psycholog, trener, wykładowca. Absolwentka: Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS) o kierunku Psychologia Społeczna, kursów terapeutycznych z zakresu pracy z dorosłymi i młodzieżą, szkoły trenerów. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Szkoleniowiec, trener w obszarze pracy z dziećmi i młodzieżą, współpracująca z liderami na rynku szkoleniowym w sektorze edukacyjnym. Autorka wielu warsztatów i projektów szkoleniowych stworzonych na potrzeby różnych organizacji, firm, sektora pozarządowego. Główne obszary pracy edukacyjno-szkoleniowej to wykłady, szkolenia dla nauczycieli z tematyki pracy z dziećmi z specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, rozwój umiejętności interpersonalnych oraz rozwój kompetencji trenerskich.
Anna Fedorowicz
Pedagog, terapeuta, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, animator. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Studia z zakresu pedagogiki , Terapii pedagogicznej uczniów z dysleksją, ADHA i zaburzeniami zachowania. Animator w Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa”, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i terapeuta pedagogiczny. Ukończyła liczne szkolenia z zakresu rozpoznawanie potrzeb i planowanie pracy dzieci z różnymi potrzebami edukacyjnymi. Prywatnie mama trójki dzieci.
Karolina Brożek
Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej na kierunku: Pedagogika specjalna, o specjalności: Oligofrenopedagogika. Uniwersytetu Opolskiego na kierunku: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną oraz studiów podyplomowych z zakresu Historii (Uniwersytet Śląski) i Wczesnego Wspomagania rozwoju i edukacji dzieci autystycznych (Regionalny Ośrodek Metodyczno – Edukacyjny „Metis” w Katowicach).
Doświadczony nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej oraz historii w Szkole Podstawowej. Od wielu lat pracująca z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych.